Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Marlaska nega l’apagada informativa i els socialistes insisteixen en la destitució de Mazón
Agents de la Policia Científica i treballados de Justícia, després de trobar el cos. Foto: Carlos Luján / Europa Press.
114Apareix un cos sense vida a Sedaví. L’ha trobat el dispositiu de recerca de desapareguts per la dana en un descampat. El cadàver ha estat traslladat per a fer-li l’autòpsia i identificació. En cas de confirmar-se, oficialment, el nombre de morts a la província de València ascendiria a 218.
Mentrestant, l’UME continua la cerca de més persones a la mar i la zona de l’Albufera. El seu cap, Javier Marcos, ha assegurat avui que els efectius es van desplegar a València hores abans de rebre ordres oficials.
Per altra banda, el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha negat una “apagada informativa” per part de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer el dia de la dana. Ho va assegurar, aquest divendres, el president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, en la seva compareixença a les Corts.
Grande-Marlaska ha defensat la labor tant de la Confederació com de l’Aemet, organisme que assegura que tres hores abans dels missatges d’alerta, ja s’havia informat el Centre de Coordinació CECOPI, de la possibilitat que la presa de Forata col·lapsàs.
Per la seva banda, la ministra i secretària general dels socialistes valencians, Diana Morant, ha tornat a instar a la destitució de Mazón. Des del PP defensen que el president de la Generalitat ha estat l’únic a donar la cara des del primer moment.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari