Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Se sospita que la causa de la mort podria ser una sobredosi
Imatge d'arxiu. Foto: Europa Press.
317La Policia Nacional ha localitzat aquest dissabte, gràcies a l’avís d’un ciutadà, el cadàver d’un home en avançat estat de descomposició dins una barraca abandonada al poblat de Son Banya, a Palma. L’avís ha arribat per la intensa pudor que sortia de la caseta, habitualment utilitzada com a refugi per a persones toxicòmanes.
Segons fonts policials, no s’han detectat signes de violència al cos, per la qual cosa la hipòtesi principal és que la mort s’hauria produït per una sobredosi. Tot i això, serà l’autòpsia la que determinarà les causes exactes del decés. El cas està en mans del Grup d’Homicidis de la Policia Nacional, que continua amb la investigació per aclarir les circumstàncies de la mort. Sí que se sap que és un home de 50 anys i de nacionalitat espanyola.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703