Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Es troba en estat molt greu i per poder accedir a ell els bombers han hagut d'utilitzar motoserres
129
Els Bombers d’Eivissa han trobat un motorista inconscient que havia quedat estès entre uns arbustos de la rotonda de Can Negre, de Santa Eulària. El seu estat és molt greu.
Segons ha informat el SAMU 061, els fets han ocorregut diumenge matí, prop de les 8.00 h. Per poder accedir a l’home, els bombers han hagut d’utilitzar motoserres.
Els serveis d’emergències han traslladat al lloc una ambulància de Suport Vital Avançat i han estabilitzat el pacient, que presentava un traumatisme cranial sever. S’ha activat el ‘Codi Trauma’ i se l’ha traslladat a la Clínica Vilas.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística