Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
La jutgessa ha acordat també la distribució dels fonts restants, 1,7 milions de dòlars
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha estat condemnat a pagar dos milions de dòlars pel mal ús de la seva fundació.
Una jutgessa de la Cort Suprema de Nova York ha respost així a la demanda presentada per la utilització d’aquesta institució benèfica per a promoure els interessos polítics i econòmics de Trump.
La jutgessa ha acordat també el tancament de la Fundació Trump i la distribució dels fonts restants, 1,7 milions de dòlars, entre altres grups sense ànim de lucre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT