Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El president estatunidenc ha descartat una convocatòria d'eleccions al país a curt termini
Donald Trump ha reiterat que els Estats Units estan a càrrec de Veneçuela després que Delcy Rodríguez hagi jurat el càrrec com a presidenta encarregada del país, dos dies després de la captura de Nicolás Maduro i la primera dama Cilia Flores per part dels Estats Units.
Mentrestant, en una entrevista telefònica amb NBC News, el president estatunidenc, Donald Trump, ha reiterat que Washington està al càrrec de Veneçuela i que ell n’és el màxim responsable, i ha assegurat que Rodríguez, està “cooperant” amb el seu govern. El mandatari nord-americà ha situat el vicepresident, J. D. Vance; el secretari d’Estat, Marco Rubio, i el de Guerra, Pete Hegseth, i el seu adjunt, Stephen Miller, al capdavant de la gestió del país caribeny, i ha descartat una convocatòria d’eleccions a Veneçuela a curt termini.
La principal líder opositora veneçolana, María Corina Machado, ha reclamat que la transició avanci i ha assegurat que preveu tornar a Veneçuela com més aviat millor. Machado ha agraït al president dels Estats Units la captura de Nicolás Maduro, qui ha comparegut per primera vegada davant un tribunal federal de Nova York. Maduro s’ha declarat no culpable de tots els càrrecs i ha afirmat que continua sent el president de Veneçuela i que és “un presoner de guerra”.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor