Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
No obstant creu que és "importantíssim" mantenir la baixa incidència del virus
78
La directora general de Turisme, Rosa Morillo, aposta per no obsesionar-se per la inmunitat de la població reivindicada des de diferents sectors productius per salvar la temporada turística. “No veig que la falta d’inmunitat sigui un fre o un condicionant insalvable, tota Europa durà un ritme d’inmunització similar… En canvi, és importantíssim que mantinguem un baix nivell d’incidència del virus”, ha dit Morillo en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Reobertura amb calma i competidors
Al respecte què les illes tornin a servir com a localització d’un pla pilot de reactivació del turisme internacional a Europa, la directora general creu que, en qualsevol cas, s’ha de supeditar al manteniment de la Salut Pública i, per això, s’ha de fer “amb calma”.
La voluntat d’anar de vacacions detectada tant a Gran Bretanya com Alemanya, dispara les suspicàcies sobre si destinacions competidores amb menors restriccions poden passar per davant dels interessos de Balears. Rosana Morillo fa una crida a la tranquilitat i reivindica posar en valor i fer “una arma” de la incidència del virus a les illes que reivindica és “menor” que a Grècia. Quant a destinacions fora d’Europa, com Tuníssia i Egipte i altres de llarg recorregut, ha assenyalat que els tourperadors pensen que no seran “la principal elecció”.
Tot això, el dia després que representants del Govern s’han reunit amb alts càrrecs del touroperador TUI, que espera poder activar la temporada turística entre abril i maig.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres