Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A les Pitiüses, el capvespre la pluja serà feble i local
Els efectes més destacats de la borrasca Juliette a Balears s’han notat a Eivissa. La neu ha aferrat entre Sant Carles i Sant Joan, a uns 300 metres sobre el nivell del mar. A molta gent l’ha sorprès la neu, com unes joves turistes granadines: “Ahir vam tenir sol i avui veiem la neu; ens sentim afortunades”. Amb el seu vehicle, han arribat fins al punt alt de Sant Joan on ha nevat.
A les Pitiüses, el capvespre la pluja serà feble i local. I les previsions apunten que per a les pròximes hores Juliette no afectarà amb força Eivissa i Formentera.
Borrasca Juliette: què ens espera en les pròximes hores?
Temporal Juliette: tancades les carreteres de la Tramuntana i cancel·lades les connexions entre Ciutadella i Alcúdia
Emergències demana evitar anar a veure la neu: “Millor quedar a casa. Avui la situació serà bastant delicada”
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat