Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Un total de sis marxes i concentracions se celebraran als carrers de les Illes per denunciar la violència contra les dones
Un any més, els sindicats majoritaris UGT i CCOO s’han concentrat de manera conjunta per reclamar l’eliminació de la violència contra les dones. I ho han fet amb un to lúdic i reivindicatiu, a la plaça del Tub de Palma. Els dos sindicats han demanat que en l’àmbit laboral es garanteixi l’autonomia de les dones supervivents de violències masclistes.
Un total de sis marxes i concentracions se celebraran als carrers de les Illes per denunciar la violència contra les dones. A Palma, seran dues manifestacions que partiran a partir de les 18.30 hores en ubicacions diferents. Una la convoca el Moviment Feminista de Mallorca, i s’iniciarà des de la plaça d’Espanya fins a la plaça del Tub, on es farà la lectura del manifest. L’altra, convocada per la Coordinadora Transfeminista de Mallorca, que sortirà de la plaça de la Porta Pintada i acabarà a la plaça de Cort també amb un manifest. És el tercer any consecutiu que a Ciutat es convoquen dues marxes separades pel 25N.
A Maó, partirà a les 20.00 hores des dels Jutjats i acabarà a la plaça de l’Ajuntament, on se simularà un funeral d’Estat per les víctimes. A Ciutadella, la marxa convocada per la CGT partirà a les 19.30 hores de la plaça de les Palmeres i anirà fins a la plaça de la Llibertat.
A Eivissa, la Comissió 8M ha convocat una jornada al parc de la Pau amb un taller de pancartes a les 18.30 hores i a les 20.00 hores es llegirà el manifest. I a Formentera serà més prest, a les 16.00 hores, a la plaça de la Constitució de Sant Francesc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera