Un degoteig de persones i personalitats s'han acomiadat de l'expresident al cementeri d'Algaida
El cementeri d’Algaida ha acollit, aquest dissabte, el darrer adeu a qui fou dues vegades president del Govern Francesc Antich. Centenars de persones s’hi han acostat per acomiadar-lo al seu poble natal i donar el condol a la família. Amics, representants institucionals i companys socialistes històrics, tant de les Illes com de fora, han volgut ser-hi.
Ha estat durant un acte privat, per desig exprés de la família. Ha començat a les onze i s’ha allargat fins a les dues. Un degoteig de persones ha passat pel recinte. S’hi ha vist l’expresident català, José Montilla; qui foren consellers de Presidència, Antoni Garcias, i d’Economia i Hisenda, Carles Manera; l’exdelegat del Govern central, Ramon Socias; i el líder del Bloc, Biel Barceló. També s’hi ha tornat a veure l’expresidenta del Govern i secretària general dels socialistes de les Balears, Francina Armengol.
D’altra banda, ja són molts els missatges que han deixat els ciutadans al llibre de condol que s’ha instal·lat al Consolat de Mar. Són escrits d’admiració, respecte i agraïment a Francesc Antich de personalitats de les illes i també de persones anònimes. Es podrà signar al llibre fins aquest diumenge a les dotze del matí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera