Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'edat d'inici és als 14 anys
En els darrers 30 dies, un 42% dels alumnes de l’IES Josep Maria Llompart de Palma han consumit alcohol; el 29% tabac, un 18% cannabis i fins a un 2,5% o cocaïna o heroïna. Així s’extreu de l’estudi que han realitzat els propis estudiants.
L’enquesta l’han contestada alumnes d’una mitjana de 16 anys. El primer contacte amb l’alcohol, l’han tingut per exemple als 13 anys. El 30% no ho considera una droga i entre els motius més comuns per beure’n destaquen per divertir-se, perquè els agrada o perquè els desinhibeix.
Segons els experts, la taxa de joves d’entre 15 i 16 anys que s’han engatat aquest darrer mes és del 13% a Europa, dels quals un 22% a Espanya. Xifres totes aquestes que preocupen pares i professors, que avui posen fil a l’agulla per frenar aquesta problemàtica. Demanen més vigilància als voltants de les escoles i dels parcs i una major implicació per part de les administracions.
Segons l’Organització Mundial de la Salut, cada any moren al món 3 milions de persones per culpa de l’alcohol, addicció que està relacionada amb més de 200 malalties.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables