Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El Govern destaca "l'esforç pressupostari" de 51 milions d'euros que suposa la mesura
165
Un 70% de les escoletes públiques i de la xarxa complementària de Mallorca ja han signat el conveni de gratuïtat de l’educació de 0 a 3 anys. Aquest dimecres, la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el conseller d’Educació i Universitats, Antoni Vera, han visitat a Palma un dels centres privats que s’ha adherit a la gratuïtat per firmar-ne la documentació.
A finals de mes, preveuen que ja s’hauran enllestit tots els tràmits arreu de les illes. En total, 191 centres implantaran aquest curs la gratuïtat del primer cicle d’educació infantil, mesura que beneficiarà 11.000 famílies. El govern destaca l’esforç pressupostari que això suposa: 51 milions d’euros, “40 milions més que l’any passat”, ha dit Prohens.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes