Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un llibre que combina passat i present que conta la història d'un catedràtic francès que arriba a la Menorca actual on descobreix que els seus avantpassats van viure la dominació francesa
Un afer francès a Menorca és el títol de la primera novel·la de la menorquina Sacramento Ramos. Narra l’arribada i ocupació dels francesos a l’illa des del port de Toló al segle devuit. Es tracta d’un llibre que combina passat i present. Conta la història d’un catedràtic francès que arriba a la Menorca actual on descobreix que els seus avantpassats van viure la dominació francesa. Va durar només set anys. Es veu l’evolució del paisatge de Menorca i com han canviat els costums dels menorquins.
Sacramento Ramos explica que “sí que és ver que només hi van ser set anys, però van fer prou coses i crec que va ser prou interessant pels menorquins. El fet de venir en Galissonnière, el duc de Richelieu, l’intendent Causan que té un carrer, el comte de Lannion que està enterrat aquí a Menorca… Crec que són coses prou importants per ser contades”.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya