Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Serà possible gràcies a una subvenció de 96 mill euros de la Borsa d'Allotjaments Turístics
Un ascensor facilitarà la connexió de la part alta de Maria de la Salut amb la resta del poble. S’ubicarà a la plaça del Mercat i la intenció és que estigui operatiu abans de l’estiu. El nou ascensor s’ubicarà aferrat a l’escala que actualment permet accedir a la plaça del Mercat des del carrer de ses Venes.
La inversió serà possible gràcies a una subvenció de 96.000 euros procedents del Consorci Borsa d’Allotjaments Turístics. De la nova instal·lació es beneficiaran, sobretot, les persones majors i les persones amb mobilitat reduïda.
La construcció del nou ascensor forma part del projecte de reforma integral de la plaça del Mercat que s’està duent a terme i devora la qual es construeix el nou centre de dia per a les persones majors del poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural