Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El vol MU5735, que s'havia enlairat a les 13.15 h, hora local (5.15 GMT), s'ha precipitat a la regió de Guangxi
122
Un avió de l’aerolínia China Eastern Airlines amb més de 130 persones a bord s’ha estavellat aquest dilluns en el sud de la Xina, segons han informat els mitjans estatals del gegant asiàtic, sense que ara com ara hi hagi informacions sobre víctimes.
El Departament de Gestió d’Emergències de la regió autònoma de Ghuanxi Zhuang ha indicat que l’aparell s’ha estavellat en el comtat de Tengxian, prop de la ciutat de Wuzhou. El sinistre ha provocat un incendi forestal en la zona.
Així mateix, ha detallat que en l’avió, que havia enlairat de Kunming i es dirigia a Cantón, hi anaven 132 persones, segons ha recollit l’agència xinesa de notícies Xinhua. L’Administració d’Aviació Civil xinesa ha dit que es tracta de 123 passatgers i nou tripulants.
L’organisme ha destacat que al lloc s’ha traslladat un equip de treball per a intentar determinar les causes del succés. Així mateix, en el lloc hi treballen 23 camions de bombers i prop de 600 bombers per participar en els treballs de rescat i extinció de l’incendi.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou