L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

El vehicle estava en ple procés de desballestament i en passar-li una radial s'ha calat foc
A Maó, un camió de reciclatge per ser desballestat s’ha incendiat al polígon industrial. El vehicle era desmantellat per una empresa especialitzada quan s’ha calat foc en el moment en què li ha passat una radial per obrir-lo.
L’empresa no havia estat avisada que el camió estava ple de cartó i altres materials inflamables. Fins allà s’han desplaçat 3 camions de bombers i 5 agents. S’han requerit 7000 litres d’aigua i una hora de feina per extingir les flames.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve