Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els joves, tot just havien finalitzat el període de quarantena, perquè al centre es detectaren casos positius per coronavirus
Façana del Consell de Mallorca
105Responsables del centre de menors ubicat a Santa Maria han denunciat davant les forces i cossos de seguretat la sortida no autoritzada de cinc menors d’edat residents. Dos d’ells ja han retornat al centre.
Els fets es remunten a ahir divendres. Els cinc joves varen sortir del centre sense permís. Fet que va provocar que els seus educadors, segons preveu el protocol quan es produeixen aquests casos, donassin l’avís davant la Guàrdia Civil.
El centre havia superat el període de quarantena estipulat en haver-se detectat casos de Covid-19 entre alguns dels seus usuaris i professionals. Els tres menors que continuen fora del centre ja havien donat negatiu en la darerra PCR que se’ls hi havia practicat.
En aquests moments, Policia i Guàrdia Civil, amb l’ajuda dels educadors del centre, tracten de localitzar els menors en alguns punts on hi ha sospita que hi podrian ser.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat