Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El 40% dels ingressos són per trastorns de la conducta alimentària
“Tristor”. “Estic bé”. “Angoixa”. Són els treballs d’una vintena de joves que són tractats a l’hospital de dia de l’IBSMIA. Des de l’any 2016, empren l’expressió artística, la fotografia enguany, per dir el que moltes vegades no saben expressar o no saben demanar.
A l’Institut Balear de Salut Mental per a la Infància i l’Adolescència, ubicat a Son Espases, el 40% dels ingressos es deuen a trastorns de la conducta alimentària, però també hi ingressen per conductes autolítiques, depressió o altres trastorns com els psicòtics.
De gener a setembre, l’IBSMIA ha gestionat 150 ingressos. Només el mes de setembre s’han detectat 84 casos nous de trastorn de la conducta alimentària entre els joves, i 44 d’ells han quedat ingressats.
La voluntat dels autors de l’exposició ‘Un clic a la ment’ és que es pugui veure a centres educatius per poder ajudar joves, com ells, als quals no basten les paraules per expressar com se senten.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital