Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
No s'han hagut de lamentar ferits, mentre al conductor se li ha practicat la prova d'alcoholèmia, sense encara saber-ne el resultat
Imatge de com ha quedat el cotxe dins la botiga.
305Forta topada d’un vehicle sense lamentar ferits. Un conductor ha perdut el control del cotxe i ha acabat encastat contra l’aparador d’una botiga. L’accident ha ocorregut al carrer Aragó de Palma, aquest matí de dimarts. El vehicle, un Seat Cupra, ha xocat amb tanta força que, després d’arrabassar un arbre, ha travessat la barrera del local fins a quedar-hi a dins. Per sort, no s’han hagut de lamentar ferits. Mentre que al conductor li han practicat la prova d’alcoholèmia, sense saber-ne encara el resultat.
Segons assenyalen algunes informacions, el conductor hauria estat sota els efectes d’alguna substància estupefaent, tot i que encara no s’ha confirmat ni descartat cap hipòtesi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen