Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
No s'han hagut de lamentar ferits, mentre al conductor se li ha practicat la prova d'alcoholèmia, sense encara saber-ne el resultat
Imatge de com ha quedat el cotxe dins la botiga.
248Forta topada d’un vehicle sense lamentar ferits. Un conductor ha perdut el control del cotxe i ha acabat encastat contra l’aparador d’una botiga. L’accident ha ocorregut al carrer Aragó de Palma, aquest matí de dimarts. El vehicle, un Seat Cupra, ha xocat amb tanta força que, després d’arrabassar un arbre, ha travessat la barrera del local fins a quedar-hi a dins. Per sort, no s’han hagut de lamentar ferits. Mentre que al conductor li han practicat la prova d’alcoholèmia, sense saber-ne encara el resultat.
Segons assenyalen algunes informacions, el conductor hauria estat sota els efectes d’alguna substància estupefaent, tot i que encara no s’ha confirmat ni descartat cap hipòtesi.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor