Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Es desconeixen encara les causes del sinistre
325
Troben el cadàver d’una persona dins d’un vehicle que ha quedat calcinat a Cala de Bou, a Sant Josep. Els Bombers d’Eivissa han atès l’incendi del cotxe a les 20.30 hores d’aquest dimarts. Fins al lloc de l’incendi, ha acudit la Policia Local, una ambulància del 061 i una dotació dels Bombers.
Ara mateix, s’investiguen les causes del foc que ha cremat el vehicle per complet i també la identitat del cos trobat a l’interior. Es desconeixen encara les causes del sinistre i les circumstàncies per les quals ha aparegut el cos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern