Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L'Institut d'Estudis Financers imparteix quatre tallers per acostar als alumnes els conceptes bàsics per aprendre a estalviar i fins i tot a invertir amb seny
L’Educació Financera és una assignatura pendent pels alumnes de les Balears. Molt pocs joves tenen coneixements financers, però, en canvi, 1 de cada 4 estudiants tenen una targeta de crèdit a Espanya, segons l’informe PISA de 2022. L’Institut d’Estudis Financers acosta, amb quatre tallers impartits per voluntaris de Caixabank, els conceptes bàsics per aprendre a estalviar i, fins i tot, a invertir amb seny.
Segons l’informe PISA de 2022, el 17% d’alumnes no arriba al nivell mínim de competències financeres, tot i que quasi la meitat té un compte bancari.
Els alumnes d’economia i emprenedoria de 4t d’ESO de l’IES Port d’Alcúdia i els alumnes de segon del cicle formatiu de grau mitjà de gestió administrativa del Col·legi Sant Josep Obrer de Palma amplien coneixements gràcies a aquests tallers impartits per l’Institut d’Estudis Financers.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada