Desarticulada una xarxa de tràfic de persones que s’encarregava de dur migrants des del Marroc cap a les Illes Canàries. Hi ha 28 persones detingudes a tot Espanya, una d’elles a Eivissa.
Els consideren responsables del trasllat d’una vintena de barques. L’operació policial s’ha dut a terme amb la col·laboració de l’Europol. Per als pròxims dies tenien programades la sortida de 8 embarcacions des del Marroc cap a les Canàries. Els migrants pagaven entre 1.000 i 2.000 euros per endavant, sense incloure-hi l’armilla salvavides. La Policia calcula que l’organització hauria obtingut beneficis superiors als 350.000 euros.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui