El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
16 infants ucraïnesos passen l'estiu a Mallorca amb famílies d'acollida gràcies a la tasca de l'associació Per Ells
Setze infants d’Ucraïna passen l’estiu a Mallorca amb famílies d’acollida gràcies a l’associació Per Ells. És tota una experiència que permet als infants desconnectar de realitats que sovint són molt dures i que crea vincles forts amb les famílies mallorquines.
María José Serrano i el seu home viuen a Santa Margalida i varen respondre a una crida de l’associació Per Ells: necessitaven urgentment una família d’acollida voluntària per a en Nazar Kozlenko, un nin de 7 anys procedent de Jitómir, al nord d’Ucraïna. És una zona marcada per la invasió russa i per l’accident nuclear de Txernòbil de 1986.
Avui na Maria ha duit en Nazar a l’hospital per a una revisió mèdica a l’hospital Juaneda de Platges de Muro. La pediatra constata que en un mes en Nazar ha guanyat pes i que es troba en bon estat. Acabaran el matí amb un capfico refrescant a la piscina.
La majoria d’aquests infants i les seves famílies d’acollida són repetidors, explica Esperança Seguí, presidenta de Per Ells, associació amb seu a sa Pobla que ha complit 20 anys duent a terme projectes solidaris amb Ucraïna i Bielorússia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa