Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'empresa de serveis de seguretat d'Internet i servidors ha informat aquest dimarts en la seva pàgina d'Estat, cap a les 12.48 hores, d'un problema a la seva xarxa
299
Cloudflare investiga un error en la seva xarxa global que ha causat la caiguda d’alguns dels seus clients, entre els quals es troba la xarxa social X, el ‘bot’ ChatGPT i el videojoc League of Legends.
L’empresa de serveis de seguretat d’Internet i servidors ha informat aquest dimarts en la seva pàgina d’Estat, cap a les 12.48 hores (Espanya peninsular), d’un problema en la seva xarxa, que ha impedit l’ús i l’accés amb normalitat a les aplicacions o pàgines de web.
L’incident no sols impedeix que les webs carreguin correctament, sinó que també ha bloquejat l’accés als seus panells de control.
L’empresa ha informat que està investigant el problema per comprendre el seu abast total i trobar-hi una solució. De moment, alguns serveis s’estan restablint, encara que és possible que els clients continuïn observant taxes d’error superiors al normal, ha informat.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros