Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'empresa de serveis de seguretat d'Internet i servidors ha informat aquest dimarts en la seva pàgina d'Estat, cap a les 12.48 hores, d'un problema a la seva xarxa
212
Cloudflare investiga un error en la seva xarxa global que ha causat la caiguda d’alguns dels seus clients, entre els quals es troba la xarxa social X, el ‘bot’ ChatGPT i el videojoc League of Legends.
L’empresa de serveis de seguretat d’Internet i servidors ha informat aquest dimarts en la seva pàgina d’Estat, cap a les 12.48 hores (Espanya peninsular), d’un problema en la seva xarxa, que ha impedit l’ús i l’accés amb normalitat a les aplicacions o pàgines de web.
L’incident no sols impedeix que les webs carreguin correctament, sinó que també ha bloquejat l’accés als seus panells de control.
L’empresa ha informat que està investigant el problema per comprendre el seu abast total i trobar-hi una solució. De moment, alguns serveis s’estan restablint, encara que és possible que els clients continuïn observant taxes d’error superiors al normal, ha informat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703