Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Ha estat a causa d'un problema amb la custòdia de les proves
Agents de la Benemèrita custodien i comproven las capses que contenen les proves d'oposició per ingressar al cos. Foto: Guàrdia Civil.
281Se suspenen els exàmens de les oposicions a la Guàrdia Civil, d’aquest diumenge, per mor d’un error en la custòdia de les proves. Són gairebé 26.500 persones les que havien de fer-les durant aquest cap de setmana, per optar a les 2.721 places que s’ofereixen per ingressar al cos. A les Balears, s’hi presentaven 377 persones; aquest dissabte, però, n’eren 190.
A Palma, l’escola d’hoteleria de la UIB s’ha omplert d’aspirants. Han passat per tests de coneixements generals, idiomes, ortografia, psicotècnia i gramàtica. La jornada ha estat llarga, però més prolongats han estat els mesos de dedicació i estudi.
Les proves no s’han fet per tot arreu, just a 12 comunitats autònomes. El que sí que és homogènia és la percepció de la dificultat dels tests. Els exàmens d’aquest dissabte sí que són vàlids, amb tot. Es notificarà la nova data de les proves que havien de fer-se aquest diumenge.
Diferents associacions ho titllen com un fet “inacceptable i un despropòsit”.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia