Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
José Enrique Cabellos només contesta al seu advocat i diu que tenia material pornogràfic però "no infantil"
 265
                                
                
                
				265
                Vist per a sentència el judici contra un comissari jubilat de la policia local de Palma, José Enrique Cabellos, acusat de possessió de pornografia infantil. S’enfronta a 9 mesos de presó per tinença de material pedòfil. Un company, agent de la policia local, va trobar imatges i vídeos amb menors en actituds sexuals en el que fou el despatx de Cabellos, quan ja estava jubilat. Després, el Grup de Delictes Tecnològics de la Policia Nacional va trobar arxius sensibles a diversos dispositius electrònics quan va escorcollar ca seva.
Al judici, celebrat aquest dimarts, l’home es va negar a contestar les preguntes de la Fiscalia. Sí va contestar les preguntes del seu advocat. Va admetre que tenia material pornogràfic però va dir que no era “infantil”. La seva defensa també va demanar la nul·litat de la causa al·legant que el registre a casa del seu client va ser il·legal.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
