Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
100
Un incendi declarat aquest dimarts dematí ha calcinat dues embarcacions a Portopetro. Els Bombers de Mallorca ja han extingit el foc i s’ha activat el Pla Cambal (Pla Especial de Contingència per Contaminació Accidental d’Aigües Marines a les Illes Balears) en fase de prealerta perquè una embarcació ha acabat enfonsada a causa del foc. Una tercera embarcació només s’ha vist afectada de forma lleu.
Els serveis de l’112 han rebut la trucada d’un incendi a les 05.30 hores. En arribar els Bombers, s’han trobat dues embarcacions que eren dues bolles de foc. Una d’elles s’ha enfonsat després de quedar totalment calcinada i l’altra ha quedat mig enfonsada.
L’incendi s’ha produït en el port públic de Portopetro que ha quedat barrat. No hi ha hagut vessament de benzina ja que ha quedat cremada però s’ha activat el Pla Cambal i s’ha col·locat una barrera anticontaminació. L’escuma usada per apagar el foc continua surant en l’aigua però acabarà evaporant-se durant el dematí.

Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte