Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Es guanyava la confiança de les víctimes oferint-los jugar a videojocs
Foto: Policia Nacional.
280Ingressa a la presó un home com a presumpte autor dels delictes de pornografia infantil, prostitució de menors, agressió sexual, exhibicionisme i provocació sexual. Segons la Policia Nacional, es guanyava la confiança de les víctimes, tot deixant-los jugar a videojocs a ca seva, i després els proposava pràctiques sexuals.
La denúncia d’un menor va activar la investigació, que ha durat diverses setmanes. S’ha certificat que l’home hauria mantingut relacions amb almenys un jove i hauria gravat l’escena. També mantenia converses per xarxes socials i compartia material de contingut pornogràfic.
En el moment de la detenció, també s’han decomissat a l’habitatge dispositius electrònics amb nombrosos arxius sexuals i de pornografia infantil. La investigació roman oberta i, de moment, s’han constatat almenys sis víctimes. No se’n descarten més, perquè l’home fa diversos anys que feia aquestes pràctiques en altres zones de l’illa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte