El succés ha tingut lloc a l'avinguda Ignasi Wallis d'Eivissa i, de moment, no hi ha dades sobre el pacient perquè anava indocumentat
Un home ha caigut des del primer pis d’un immoble, a Eivissa, després d’haver estat ferit a l’abdomen amb una arma blanca. Segons ha informat el SAMU 061, l’home ha sofert un traumatisme toràcic, un facial, a més de la ferida a l’abdomen.
Després de rebre’s l’avís, s’ha desplaçat fins al lloc una ambulància de suport vital avançat i una de suport vital bàsic, i han traslladat al ferit a l’Hospital Can Misses, on ha ingressat a les 10.45 hores a l’UCI.
El succés ha tingut lloc a l’avinguda Ignasi Wallis d’Eivissa i, de moment, no hi ha dades sobre el pacient perquè anava indocumentat. Efectius policials estan investigant els fets.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració