L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ha estat traslladat a l'Hospital de Son Espases en estat molt greu
Un home de 50 anys ha resultat ferit de gravetat a Santanyí en caure des d’una altura d’uns 15 metres, al mirador des Pontàs. Segons el 061, el succés s’ha produït passades les dotze de la matinada.
Sembla que l’home feia fotografies al mirador quan ha caigut. Els Bombers de Mallorca s’han encarregat del rescat i ha estat traslladat, en estat molt greu, a l’Hospital de Son Espases.
El rescat ha estat molt complex a causa de l’orografia del terreny. L’home es trobava conscient després de la caiguda.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària