Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El sospitós va ser arrestat aquesta setmana com a presumpte autor d'un delicte de corrupció de menors
234
Un home ha estat detingut per la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de corrupció de menors, per la tinença i distribució d’almenys 22 vídeos de pornografia infantil.
Els agents van constatar que el febrer passat, un home de mitjana edat va pujar a la xarxa 22 arxius de vídeos pedòfils des del domicili de la seva residència eventual a Mallorca. Per això, el sospitós va ser arrestat aquesta setmana com a presumpte autor d’un delicte de corrupció de menors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa