L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El conductor ferit de 32 anys ha estat traslladat fins a l'Hospital de Manacor, on ha estat hospitalitzat
236
Un home de 32 anys ha resultat ferit de gravetat després de sofrir aquest diumenge de matinada un accident amb el cotxe en una rotonda de Manacor.
El sinistre ha tingut lloc a prop de les 3.15 hores d’aquesta matinada en una rotonda al costat de la residència de Manacor, quan l’home conduïa el seu vehicle en sentit a Palma, segons ha informat el SAMU 061. Fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància de suport vital avançat, els facultatius sanitaris del qual han estabilitzat el conductor, que ha resultat ferit greu.
El conductor ferit de 32 anys ha estat traslladat fins a l’Hospital de Manacor, on ha estat hospitalitzat en estat greu, segons el SAMU 061.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari