Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els bombers del Parc d'Inca han rescatat un home que es trobava atrapat a l'interior d'un dels vehicles
80
Quatre persones han resultat ferides aquest dissabte, dos amb caràcter greu i altres dos lleus, en un accident de trànsit que ha succeït a la carretera vella d’Inca a les 13.30 hores i que ha afectat dos cotxes, segons ha informat el 061.
Pel que sembla, els dos automòbils han xocat de manera frontal i els seus ocupants -en cada cotxe en viatjaven dos- han resultat ferits.
Ha estat necessària la presència dels Bombers de Mallorca perquè un dels copilots ha quedat atrapat en el vehicle.
El ferit més greu ha estat traslladat per una ambulància del 061 a l’Hospital d’Inca i la resta han estat conduïts a hospitals privats de Palma.
Com a conseqüència de l’accident, la carretera ha quedat tallada durant més de dues hores.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora