Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La dona assegura que no era la primera vegada que sofria un fet similar
71
La Policia Local d’Eivissa ha detingut a un home per violència masclista després d’agredir a la seva parella en la via pública.
Els fets van ocórrer la tarda d’aquest dijous quan els agents van rebre un avís advertint que s’estava produint una forta discussió entre un home i una dona a la via pública i en la qual la dona hauria sofert una agressió.
En arribar al lloc dels fets, la Policia Local va trobar a la dona plorant i va assegurar que no era la primera vegada que sofria un fet similar però que no volia presentar denúncia.
Per part seva, un testimoni del succeït va relatar que la dona havia sofert agressions físiques per part de la seva parella.
Finalment, els agents es van dirigir al domicili de l’agressor i van procedir a la seva detenció per a, posteriorment, traslladar-lo a la Comissaria de la Policia Nacional per a la pràctica de les diligències pertinents.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic