Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Aquest fet se suma a una sèrie d'actes vandàlics patits per estàtues del missioner mallorquí des que el Papa Francesc n'anunciàs la canonització
Les càmeres de seguretat de la Missió Sant Gabriel Arcàngel, a Califòrnia, van captar, la matinada del passat divendres, com un individu s’enfila a l’estàtua de Sant Juníper Serra, que hi ha en aquest espai, amb una serra elèctrica. El suposat home, en veure que no aconsegueix decapitar-la, opta per tacar l’estàtua amb pintura vermella. Està en marxa una investigació per identificar-ne l’autor.
El de divendres se suma a una sèrie d’actes vandàlics patits per estàtues de Juníper Serra després que el Papa Francesc n’anunciàs la canonització. Una decisió que va aixecar protestes entre els qui acusen el missioner mallorquí d’ordenar la mort de milers d’indígenes.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació