El suposat autor del crim s'ha autolesionat amb l'arma de foc, fent-se ferides al coll i al pit
Presumpte nou cas de violència masclista a Madrid. Un home ha matat, suposadament, a la seva parella, li ha disparat diversos tirs al tòrax i després s’ha autolesionat amb l’arma de foc, fent-se ferides al coll i al pit.
Els fets han tingut lloc aquesta matinada a Majadahonda. Tot i els esforços, ni la Policia Local ni els sanitaris han pogut fer res per salvar la víctima, de 52 anys, que estava en aturada cardio-respiratòria. L’hi han practicat les maniobres de reanimació, però han hagut de certificar la seva mort.
El presumpte homicida, de 62 anys, ja ha estat detingut. En aquests moments, es troba sedat i intubat a l’hospital Puerta del Hierro. Inicialment, no té denúncies prèvies per maltractament.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres