Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

La Policia Local i la Guàrdia Civil han hagut de tallar el carrer fins que, en un moment de descuit, l'han detingut
“Benvinguts al món en què vivim”. D’aquesta manera un home s’ha passat sis hores damunt la teulada de la casa que té llogada, al carrer de la Beata de Valldemossa.
Segons la Policia Local, té problemes psiquiàtrics i ja feia una setmana que molestava els veïns amb música forta i llençant-los objectes. Aquest divendres matí ha començat a destruir l’habitatge i devers les 11.00 hores ha pujat a la teulada.
Fins aquí, s’hi han desplaçat la Policia Local, dues dotacions de la Guàrdia Civil i els Bombers. L’home mantenia una actitud violenta amb els vianants, llençant-los objectes, i han hagut de tallar el carrer. Un mitjancer de la Guàrdia Civil ha estat negociant amb ell durant hores.
Al voltant de les 17.00 hores, en un moment de descuit, quan l’home intentava tornar a entrar a la casa, l’han detingut.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener