Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Abans també hauria amenaçat veïnats del municipi i fins i tot agents policials, els quals han aconseguit detenir-lo sense incidents
Un home de 41 anys ha estat detingut després d’atrinxerar-se amb un ganivet al bany d’una botiga d’alimentació de sa Pobla. Segons ha informat la Guàrdia Civil, l’incident ha tengut lloc cap a les 11 h de dilluns. Davant l’actitud de l’home, la Policia Local ha sol·licitat suport de l’Institut Armat.
Presumptament, l’home va amenaçar durant el dia de Nadal altres persones amb un ganivet a bars de la localitat. Quan l’han localitzat aquest matí a la via pública, ha esgrimit contra els agents un ganivet que duia ocult; posteriorment, ha fugit i s’ha tancatdins el comerç.
L’home ha estat detingut sense incidents i sense oposar resistència. De fet, s’havia quedat adormit a l’interior de les dependències de la botiga. Actualment, l’avaluen els serveis mèdics.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes