Després d'atropellar la dona mentre ella anava en moto, va intentar tirar-la per un pont
Un home s’ha suïcidat a València, després d’intentar matar la seva parella, de la qual tenia una ordre d’allunyament. La dona ha estat traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentre que ell ha mort posteriorment llançant-se a l’autovia.
Els fets van ocórrer la tarda de divendres quan el vehicle que conduïa l’agressor va atropellar la motocicleta de la dona en un pont de l’autovia V-31 a l’altura del terme municipal de Carlet (València). Després d’atropellar la dona mentre ella anava en moto, va intentar tirar-la per un pont, però altres conductors varen evitar que consumàs l’assassinat masclista.
Posteriorment, es va informar de l’atropellament d’un vianant en el quilòmetre 3 de la mateixa via, a l’altura de la localitat de Silla. L’agressor es va suïcidar llançant-se a les rodes d’un camió. La dona és viva i continua a l’hospital en estat greu.
D’altra banda, a la localitat de Palomares del Río, a Sevilla, avui matí s’ha fet una concentració en rebuig de l’assassinat masclista d’una dona de 84 anys. Un atac que hauria perpetrat el seu marit, qui es va suïcidar després de matar-la.
Més d’1,6 milions d’infants a Espanya viuen en llars amb violència masclista
Irene Montero avisa de l’augment dels casos de violència masclista durant la desescalada
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes