Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Tot apunta que es tractaria d'un conflicte sobre la custòdia de la nina amb la mare de la petita
L’aeroport d’Hamburg, al nord d’Alemanya, continua tancat des de dissabte a les 20 h després que un home segrestàs la seva filla de quatre anys i entràs a la pista amb un cotxe. Prèviament, la mare de la nina havia denunciat els fets a la policia, que sosté que l’home de trenta-cinc anys tindria una arma de foc i explosius, però que la criatura està bé. A aquestes hores encara no s’ha resolt la situació, segons informa el mateix aeroport a través d’X on recorden que les operacions romanen suspeses fins a nou avís. A més, la policia alemanya demana a tots els passatgers i a qui els recull, que no s’acostin a l’aeroport, ja que les vies d’accés estan en gran part tallades.
Aquests fets han obligat a cancel·lar 3 vols d’anada i 4 de tornada previstos avui amb Son Santjoan a Palma, i de moment, el darrer que hi ha programat per les 18.50 h surt a la pantalla com a endarrerit. En total, per aquest diumenge, hi havia 286 vols programats a l’aeròdrom alemany que afecten al voltant de 34.500 passatgers.
Segons la policia d’Hamburg, tot apunta que el motiu seria un conflicte sobre la custòdia de la filla i des del primer moment compten amb psicòlegs i agents especialitzats en negociacions per desencallar la situació.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid