Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Establiments turístics d'altre caire, com l'emblemàtic Tropicana de Cala Jonda, també han obert
El Palladium Group Hotel, una de les companyies més importants a l’illa, avança l’obertura dels seus establiments. A poc a poc es reactiva l’activitat turística i alguns restaurants de platges també ho fan. Palladium Group Hotel té previst obrir en dues setmanes, el pròxim 26 de juny, un establiment de cinc estrelles, que es troba a Platja den Bossa.
Des de la companyia han explicat que esperen rebre grups de turistes alemanys i també nacionals. Asseguren a més que han implantat un protocol higènicosanitari que compleix la normativa. La companyia ha informat que el pròxim juliol obriran altres tres hotels més a Eivissa.
I continuen obrint establiments turístics d’altre caire. Aquí, a Cala Jondal, ho fa aquest, un dels seus establiments més emblemàtics, el Tropicana. Ho fa amb la meitat d’una plantilla d’uns 50 treballadors. Ens confirmen que s’havien acollit a un ERTO, i ja avui han tengut les primeres reserves, gairebé una vintena. Alguns d’ells, clients habituals que desitjaven poder tornar.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions