Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Dos mitjans aeris i més de 25 efectius d'Ibanat i Bombers d'Eivissa han tardat més de cinc hores a controlar les flames
Un incendi ha afectat tres hectàrees de terreny industrial a l’avinguda de Sant Agustí de Cala de Bou, al municipi de Sant Josep, que ha deixat quatre embarcacions cremades i dues més d’afectades per les flames.
El foc s’ha originat devers les 3 de la tarda de dimecres en una finca on es dipositen embarcacions, però s’ha estès també a alguns terrenys agrícoles adjacents. Han quedat destruïdes quatre embarcacions, dues més han estat afectades, a més de diversos materials de construcció d’una nau propera. El foc ha arribat al límit d’una cotxera d’autobusos i per uns moments ha travessat l’avinguda de Sant Agustí, sense posar en perill cap persona o habitatge. Dos mitjans aeris i una trentena d’efectius de l’Ibanat i del cos insular de bombers han aconseguit sufocar les flames devers les nou de la nit.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703