Bel Fullana invoca el Club Miseria al Solleric per la Nit de l’Art
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
Salvament Marítim remolca més enfora el iot per assegurar la zona i evitar incidències amb els vaixells del voltant
Aquest dissabte horabaixa s’ha repetit una situació que ja és massa habitual a les Pitiüses, un iot de gran eslora ha quedat destruït pel foc davant la costa de ses Illetes a Formentera.
Aquestes són les espectaculars imatges d’aquest iot en flames, concretament a la zona de Cavall d’en Borràs, davant del restaurant Beso Beach. Un incendi que ha disparat l’alarma cap a les 18.00 hores en una zona molt concorreguda per vaixells i banyistes que eren a la platja. Molts vídeos, enregistrats des de vaixells ancorats devora o des de terra circulen per les xarxes amb les espectaculars imatges d’aquest incendi.
Salvament Marítim ha remolcat més enfora el iot per assegurar la zona i evitar incidències amb els vaixells del voltant. Les autoritats han trobat un ferit greu per cremades en el tòrax i ha hagut de ser traslladat a l’hospital de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa