Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Salvament Marítim remolca més enfora el iot per assegurar la zona i evitar incidències amb els vaixells del voltant
Aquest dissabte horabaixa s’ha repetit una situació que ja és massa habitual a les Pitiüses, un iot de gran eslora ha quedat destruït pel foc davant la costa de ses Illetes a Formentera.
Aquestes són les espectaculars imatges d’aquest iot en flames, concretament a la zona de Cavall d’en Borràs, davant del restaurant Beso Beach. Un incendi que ha disparat l’alarma cap a les 18.00 hores en una zona molt concorreguda per vaixells i banyistes que eren a la platja. Molts vídeos, enregistrats des de vaixells ancorats devora o des de terra circulen per les xarxes amb les espectaculars imatges d’aquest incendi.
Salvament Marítim ha remolcat més enfora el iot per assegurar la zona i evitar incidències amb els vaixells del voltant. Les autoritats han trobat un ferit greu per cremades en el tòrax i ha hagut de ser traslladat a l’hospital de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals