Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Salvament Marítim remolca més enfora el iot per assegurar la zona i evitar incidències amb els vaixells del voltant
Aquest dissabte horabaixa s’ha repetit una situació que ja és massa habitual a les Pitiüses, un iot de gran eslora ha quedat destruït pel foc davant la costa de ses Illetes a Formentera.
Aquestes són les espectaculars imatges d’aquest iot en flames, concretament a la zona de Cavall d’en Borràs, davant del restaurant Beso Beach. Un incendi que ha disparat l’alarma cap a les 18.00 hores en una zona molt concorreguda per vaixells i banyistes que eren a la platja. Molts vídeos, enregistrats des de vaixells ancorats devora o des de terra circulen per les xarxes amb les espectaculars imatges d’aquest incendi.
Salvament Marítim ha remolcat més enfora el iot per assegurar la zona i evitar incidències amb els vaixells del voltant. Les autoritats han trobat un ferit greu per cremades en el tòrax i ha hagut de ser traslladat a l’hospital de Formentera.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes