Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
La capital del Raiguer es prepara per a les hores més fortes del Dimecres i el Dijous Bo
Des de les 10 del matí el degoteig de visitants als carrers del centre d’Inca s’ha anat incrementant. Des dels infants de les escoletes fins als més grans, del mercat pagès, a l’estació i fins a la plaça del Bestiar. Aquest inici del Dimecres Bo convida a pensar que tant l’horabaixa i vespre d’avui com tota la jornada de demà seran hores de moltíssima afluència tant dels inquers, com dels arribats d’altres indrets de l’illa. A tots aquests visitants els esperen amb els braços oberts tant comerciants com restauradors, que preveuen una excel·lent campanya per a aquests dos dies.
Per tal que no vos en perdeu cap detall, IB3 prepara una programació especial per a la ràdio i la televisió. Tot per seguir i contar-vos de ben a prop tot allò que passi avui i demà a la capital des Raiguer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat