Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La capital del Raiguer es prepara per a les hores més fortes del Dimecres i el Dijous Bo
Des de les 10 del matí el degoteig de visitants als carrers del centre d’Inca s’ha anat incrementant. Des dels infants de les escoletes fins als més grans, del mercat pagès, a l’estació i fins a la plaça del Bestiar. Aquest inici del Dimecres Bo convida a pensar que tant l’horabaixa i vespre d’avui com tota la jornada de demà seran hores de moltíssima afluència tant dels inquers, com dels arribats d’altres indrets de l’illa. A tots aquests visitants els esperen amb els braços oberts tant comerciants com restauradors, que preveuen una excel·lent campanya per a aquests dos dies.
Per tal que no vos en perdeu cap detall, IB3 prepara una programació especial per a la ràdio i la televisió. Tot per seguir i contar-vos de ben a prop tot allò que passi avui i demà a la capital des Raiguer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Asseguren que el preu del servei s'ha multiplicat per sis