El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Com a novetat, durant aquesta edició s'ha incrementat el nombre de participants en la categoria dels més petits, de zero a 3 tres anys
Hores abans de l’arribada de Ses Majestats d’Orient, els carrers de Palma s’han omplit d’infants en la Cursa Infantil de Reis. 1.000 infants d’entre 0 i 12 anys han participat en aquesta onzena edició. La distància que han recorregut ha variat segons l’edat dels 200 fins als 800 metres.
Com a novetat, durant aquesta edició s’ha incrementat el nombre de participants en la categoria dels més petits. A més, només per participar-hi ja s’han enduit una camiseta, una medalla i berenar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom