Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Són ajudes per fer reformes de millora en comerços que no es dediquin a l'oci nocturn
Dimecres es va obrir el termini per sol·licitar les subvencions que ofereix l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany per reconvertir locals d’oci nocturn en restaurants o comerços a la zona del West End. L’objectiu de la iniciativa, és fer reformes de millora en comerços que no es dediquen a l’oci nocturn.
Les ajudes es poden sol·licitar fins al 8 d’octubre. Enguany la dotació destinada és d’un milió d’euros, quatre cops més que en la primera convocatòria que era de 230.000 euros.
Una mesura que alguns comerciants de la zona s’estan plantejant sol·licitar. L’Associació de Comerciants de Sant Antoni aplaudeix aquesta mesura, però creuen que primer s’hauria de fer una neteja de la zona.
A més l’Ajuntament vol potenciar la cultura. L’alcalde Marcos Serra ha assegurat que aquest hivern l’artista Okuda San Miguel pintarà el paviment del carrer de Santa Agnès i han adquirit un edifici per més d’un milió d’euros en ple West End per fer-hi una galeria d’art.
A més es reformarà tot el bulevard de Vara de Rey que confluirà des de la zona de la posta de sol fins al carrer de Santa Agnès, on hi haurà la galeria d’art.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"