Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els quatre ocupants del vehicle, d'entre 20 i 26 anys, han quedat atrapats entre la ferralla i ha estat necessària la intervenció dels bombers
Fotografia: Gruas Ibiza
1013Una persona ha mort i tres més estan molt greus després de quedar atrapats en un accident de trànsit ocorregut a Sant Josep de sa Talaia.

L’accident s’ha produït a la carretera de Platges de Comte, l’EI-701. Segons informa el SAMU 061, un cotxe amb quatre ocupants s’ha sortit de la via i ha donat diverses voltes de campana fins a col·lidir contra un arbre. El 061 ha atès els quatre ocupants dins el mateix vehicle. Segons ha informat es tracta de joves d’entre 20 i 26 anys.

A conseqüència de l’impacte, un dels ocupants, una jove, ha mort a l’acte i els altres tres han resultat ferits greus amb diversos politraumatismes. Dos dels ferits han estat traslladats amb dues ambulàncies de Suport Vital Avançat a l’hospital de Can Misses i el tercer ferit, també de gravetat, ha estat traslladat a la Policlínica del Roser.

L’avís s’ha rebut poc després de les 6 h d’aquest dimecres, i els Bombers d’Eivissa han hagut de fer feina per excarcerar els quatre ocupants de dins el vehicle.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre