Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El presumpte autor dels tirs ha fugit en una motocicleta
Una persona ha mort i una altra ha resultat ferida per un tiroteig registrat aquest dilluns al costat d’un hospital geriàtric del centre de París, segons fonts policials, que han confirmat que el presumpte autor dels trets ha fugit en una motocicleta.
Aquestes fonts, citades per la televisió pública gal·la, han explicat que dues persones van rebre impactes de bala davant l’hospital Henry-Dunant, situat en el XVI Districte de la capital. El propi personal d’hospital va atendre immediatament els ferits, encara que no van poder salvar la vida d’un d’ells –identificat com un home– i l’altra persona –una dona– es troba en estat crític.
Les autoritats no han informat dels motius exactes d’aquest atac, encara que treballen com a principal hipòtesi amb la possibilitat que fos una venjança, descartant per tant que sigui un succés d’índole terrorista. L’hospital alberga també un centre de vacunació contra la COVID-19.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears