Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
L'accident ha tingut lloc al voltant de les 2.20 hores a l'altura de s'Atalaia
96
Un home que conduïa una motocicleta ha estat ferit greu en caure per un barranc a la carretera del Port d’Andratx cap a s’Arracó, a l’altura de s’Atalaia.
Segons ha informat el servei d’emergències sanitàries 061, l’accident ha tingut lloc al voltant de les 2.20 hores i la víctima ha sofert en la caiguda diversos traumatismes.
Una ambulància de suport vital avançat ha traslladat el ferit fins a l’Hospital Son Espases de Palma, on ha quedat ingressat en estat greu.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals