Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'home ha impactat amb un cotxe a la carretera vella de sa Pobla
58
Un motorista ha sofert un traumatisme abdominal sever, després d’impactar a amb un cotxe a la carretera vella de sa Pobla amb Can Picafort.
Segons ha informat el Servei d’Atenció Metge Urgent (SAMU 061) aquest dissabte als mitjans, el succés ha ocorregut a les 15.20 hores, quan s’ha rebut un avís per accident en el qual han estat implicats una moto i un cotxe, els quals han impactat a alta velocitat.
Fins al lloc dels fets s’han enviat recursos avançats pròxims per assistir al motorista per dolor abdominal. No obstant això, després de la valoració primària no s’han detectat aparents lesions de compromís vital, per la qual cosa ha estat traslladat a l’Hospital Comarcal d’Inca per completar la seva valoració.
Una vegada completada la valoració del motorista accidentat, s’ha derivat el ferit a l’Hospital Universitari de Son Espases, on ha quedat a càrrec de l’àrea de cirurgia per un traumatisme abdominal sever.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
L'escorcoll a Son Servera ha finalitzat poc després de les onze del matí amb la detenció d'una persona, que seria un dels propietaris del local situat als baixos de l'edifici inspeccionat
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo