Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Pel que sembla, el menor ha estat tret de la piscina en parada cardiorespiratòria
146
Un nin de quatre anys ha resultat ferit crític aquest dissabte, després de sofrir un ofegament en un parc aquàtic a Sa Coma, a Sant Llorenç des Cardassar.
Segons ha informat el SAMU 061, el succés ha tingut lloc devers les 12.30 hores d’aquest dissabte. Pel que sembla, el menor ha estat tret de la piscina en parada cardiorespiratòria. Des de la Central de Coordinació d’Urgències Mèdiques, s’han donat les primeres indicacions per iniciar la reanimació cardiopulmonar del menor, fins a l’arribada dels recursos assistencials.
A la seva arribada, han continuat amb les maniobres de reanimació fins que la víctima ha recuperat el pols. L’han estabilitzat ‘in situ’ i l’han traslladat a l’UCI pediàtrica de Son Espases.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja